środa, 18 lutego 2015

Czapka idealna vol. 2.0

Stała sie rzecz straszna, zgubiłam swoją czapkę! Ledwo zrobiona, ledwo noszona. No ale jak to mówią - nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Skonczylam jeszcze tego samego dnia do magic loopa i kupiłam nowa włóczkę :) powstała nowa czapa - chyba jeszcze bardziej idealna niz jej poprzedniczka :) M. się ze mnie śmieje, że na pewno specjalnie zgubiłam pierwsza żeby móc zrobić kolejną i dopytuje sie o swój sweter z gruchą, a mnie się włos jeży na głowie na samą myśl o tych rękawach. Owszem, rękawy nigdy nie są tą przyjemną częścią robótki, ale te, niewiedzieć czemu, są wyjątkowo paskudne i niewspółpracujące... Wracając jednak do czapki - oto i ona :)




Druty: KP 5
Włóczka: Malabrigo Twist 
Wzór: Sweet Bunch

Aktualnie na drutach wiosenny sweter dla mnie, czapka dla Brata (pozazdrościł mi mojej pięknej i też zachciało Mu sie nowej). Poszukuje wzoru na chustę urodzinową dla Mamy (juz zakupiłam pięknej urody moteczki Holsta w Magic Loopie), tylko taką co sie szybko będzie dziergać z ażurami tylko przy brzegu. Mam nadzieję, że wpadnę na jakiś przyjemny wzór, bo czasu coraz mniej, a lista kolejnych pilnie potrzebnych udziergów rośnie.


Czapa gigant z Malabrigo Rasta :) druty KP 12 (moje pierwsze drewniane)

5 komentarzy:

  1. W tym kolorku też Ci do twarzy :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapka! Też pragnę takiej :) I pewnie się skuszę na ten wzór, bo mam pasującą włóczkę :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Dzierga sie wyśmienicie :) jest super rozpisany :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna czapka, ale ja przy takim bogactwie wzoru na samej czapce albo zrobiłabym ją bez pompona zupełnie, albo z takim oooooogromnym (no może ciut mniejszym), bo ten jest trochę smutny :) Ale tak - cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń